Veelgestelde vragen

Hier vind je de veelgestelde vragen. We houden deze pagina up-to-date. Vragen die we meer dan één keer krijgen, beantwoorden we op deze pagina. Staat jouw vraag er niet tussen? Stel hem direct via service@zogetest.nl.

Zijn de tests en meters betrouwbaar?

Alle producten uit ons assortiment voldoen aan Europese richtlijnen. Ook zijn ze CE gemarkeerd, hoewel dit tegenwoordig helaas steeds minder zegt. De tests moeten datgene opsporen waarvoor ze ontwikkeld zijn. Dat noemen we betrouwbaarheid. En doen ze. Wij selecteren onze producten nauwkeurig en eisen transparantie van fabrikanten. Zo willen we accreditaties en/of een certificering zien voordat we producten opnemen. Alle producten hebben bijsluiters of handleidingen waarin de werking wordt beschreven. Veel tests, zoals die van Openlab, worden ook via de apotheek of GGD. verkocht

Verpakken jullie de tests discreet?

Ja. Dat doen we altijd. Ook bij producten waar wellicht helemaal geen taboe op heerst. We verpakken alle bestellingen in een neutrale verzendverpakking. Voor brievenbuszendingen is dit een witte brievenbusdoos. Voor grotere zendingen gaan we over op pakketpost die we verzenden in neutrale kartonnen dozen. Hoe dan ook, niemand ziet wat er het pakje zit.

Wat als ik niet thuis ben?

Een groot deel van ons assortiment past door de brievenbus. Hiervoor hoef je niet thuis te zijn. Voor de grotere pakketjes geldt dat PostNL aanbelt en het pakje aanbiedt. Ben je niet thuis? Dan zal de bestelling opnieuw worden aangeboden of de postcode geeft het af bij buren. Je ontvangt hier dan een berichtje over. Wil je liever niet dat het pakketje bij buren wordt aangeboden? Laat dan een bericht achter tijdens het bestellen in het opmerkingen veld.

Hoe zit het met mijn privacy?

Zoals je hebt kunnen lezen, verzenden wij alles discreet. Hiermee waarborgen we jouw privacy tijdens verzenden. Maar je moet er natuurlijk ook op kunnen vertrouwen dat wij je persoonsgegevens op de juiste manier behandelen. Wanneer je op zogetest.nl een bestelling plaatst, komen jouw gegevens terecht in onze database. Dit is nodig om de bestelling op de juiste manier te kunnen verwerken. Die gegevens bewaren wij en gaan we zorgvuldig mee om. Zo delen wij deze gegevens nooit met derden en zullen we je nooit zomaar een reclameboodschap sturen.

Als je bestelt, worden jouw persoonsgegevens toegevoegd aan onze database. Gegevens worden nooit gedeeld met derden. En wij zullen geen

Kan ik producten retourneren?

Ja. Uiteraard kan dit. Behalve dat dit wettelijk verplicht is, vinden wij het vooral belangrijk dat je tevreden bent. En daar hoort de mogelijkheid om producten te kunnen ruilen natuurlijk bij. Binnen 14 dagen kan je producten zonder opgaaf van reden retourneren. Het is wel belangrijk dat de verpakking niet beschadigd is en het product niet is gebruikt. En natuurlijk begrijpen wij ook wel dat als een product niet werkt, je het eerst uit hebt moet pakken. In dat geval krijg je een werkend product toegestuurd, zonder gedoe.

Verzenden jullie naar het buitenland?

Ja. Sommige landen staan al standaard in onze verzendopties. Zit het land waar jij verblijft er niet tussen? Laat dit ons direct weten en wij zorgen ervoor dat dit land toe wordt gevoegd aan de verzendlocaties. Let wel, zendingen naar het buitenland zijn duurder. Maar uiteraard wordt je hierover geïnformeerd voordat je betaalt.